Sommar&sol 2 juni.

Hela denhär veckan ha de vari jättevarmt :) Skönt! För i förra veckan var det nästan bara ruskigt&regnigt väder.
Har nyss smörjt in mig med solkräm och skall ut och sola bara solkrämen har "sugit" in sig i kroppen.
Igår kväll var jag då som sagt ut och fotograferade med Danni och de va helt massvis med myggor på henes gård som vi blev störda på XD Otroligt nog fick jag int så många myggbett fast det kändes som att man sku fått hundratals!

Det funkar inte plötsligt att ladda upp bilder ti bloggen så bilder kommer senare när det funkar igen! Säker någon tillfällig störning.
Annors så kan jag int förstå att det är redan 2 juni idag! Det var ju nyss april :o Men nu skall jag ut och catcha bruna!

Ha en fin dag!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!