Sanning

Jag ville bara säga så att alla vet att jag talar ALLTID sanning.. jag är ingen person som ljuger för jag gillar int att ljuga.
Det är okej fast ni skulle vara en sådan person som drar lögner/vita lögner men jag ville bara säga er att ni skall förstå att jag är bara sådan person som int vill och har int lust för att ljuga. Man kommer int långt med det att ljuga...
Stor chans att sanningen kommer fram i senare skede ändå...
Det jag menade med andra ord ;Lev med sanningen så långt det går!

Var bara det jag ville säga (:

Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

du har så rätt i det :D

2011-06-20 @ 16:47:38
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!