Paus i solandet!

Tar en liten paus i solandet, efter att jag varit ute i bara 10 minuter så började jag svettas och lite tungt att andas.. så varmt är det! Så måsta komma in en stund för att ta luft och så är det inte ju bra att vara på direkt solljus så länge/helst lite eller inte alls mellan 12-15..
Skall kryssa i blanketten/pappret jag fick från skolan EFÖ att jag tar emot studieplatsen och sen kom en till blankett där man skall fylla i valbara ämnen som man vill ha...allt från musik, gitarrgrupp,språk, bildkonst&textilslöjd till sport! :D

Jag har valt att ta dessa;
SPRÅK: engelska
PPRAKTISKA ÄMNEN:
Textila ämnen (Sömnad, vävning, stickning, virkning, broderi, pärlarbeten, batik, tygtryck, tovning, solfärgning)
Fritt skapande (idenmålning, glasmålning, gipsarbete, mosaik, luffarslöjd och äggmålning)
Det var allt :) Skulle gärna också välja gitarr men pga att jag är opererad i pekfingret och har en titanskruv där så kan jag inte spela..har testat men det funkar int och jag är vänsterhänt men jag klarar mig utan!
Men nu ropar pappa på mig att vi ska till stranden med vår hund Citzy så att han får fara och simma...tudels!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography



Nu finns vinnarna ute på min blogg!:D

Anmäl dig igen redan NU om det inte var du som vann!:D



SPAM ÄR TILLÅTET, läs mer på min blogg!

2011-06-12 @ 14:14:12
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!