PAKET!

Min brorsa hade hämtat från posten paket åt mig och i detta låg;
Jag beställde i lite olika storlekar så därför kom det i flere olika :) Och designen va ny FÖR MIG för har int beställt foton på jättelänge vilket menar superlänge.. int på ett par år så! Men jag gillar den nya designen på någå vis! Vad tycker ni?
I domdär låg annars detta;

Min fotobok med mina EGNA  bilder kom int än men den borde komma inom kort! :)
Och så borde också min telefon komma inom kort hoppeligen :D Orkar int med min gamla mer som startar om sig själv och mittiallt så blir den helt i "lås" och det funkar int att göra nåt på den för en viss tid... o.O 
Så bra att bli av med det och få en telefon som anses vara bra! Men av min kompis som är teknolog+ min bror som e data&elmontör och annors i världen har den fått jättebra respons :) 



Kommentarer
Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

såndä design ha funnits länge re ju :D finns många flera färger ännnu :P

2011-06-21 @ 22:38:28
URL: http://xdanno.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!