Packning&städning

Håller som bäst på att packa&städa för imorgon bär det ju av till österbotten. Ska bli kul! Min kamera följer med förståss så det kommer att komma en MASSA bilder till bloggen när jag kommer hem igen :)
Har nästan allt klart med packningen, lite kläder som bör torkas och så har vi bykmaskin på så skall hänga kläder på tork senare och sätta en till sats i bykmaskinen och sen är allt klart!
Idag slapp jag till stan med pappa och sen förde jag lite papper till FPA och efter det for jag ner till stranden och solade och råkade faktiskt bränna mig lite i ansiktet. Jag som annors ALDRIG brukar bränna mig men ja.. idag har det varit över +30 grader i skuggan så det förvånar int ;) 

Nu skall jag gå och käka och sen fortsätta med städning,byket&packningen! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Vad är keliaki? :)

2011-06-30 @ 22:25:24
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv; de var inte meningen att jag skulle mat strejka men sen var jag bara inte hungrig på hela dan :P

Mat äter väl aldrig om man inte är hungrig? ;)

2011-06-30 @ 22:57:17
URL: http://hannaanderberg.blogspot.com
Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

SV; tack så jättemycket! Vad kul att du gillar bilden.

Hoppas du får en fin fredag idag !:)

2011-07-01 @ 08:42:34
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!