Ont i foten

Har försökt/testat gå en del idag på foten med stöd av kryckorna men nu efteråt så känns det nog och gör en hel del sjukt så skall int gå på foten på ett tag nu utan istället hoppa på ett ben :) Måst ju egentligen försöka gå så mycket på foten som möjligt men nej var nog inte dags nu men det var meningen att jag skulle testa efter ett par dagar och nu har det snart gått en vecka så men lite till får nog foten vänta.. kan ju bli värre annors än vad det är nu..
Idag händer inget speciellt, kom ju för en stund sen hem och nu e Danni på väg ti mitt och vi ska sjunga singstar och sen så ikväll kommer DAGENS TIPS NR 2! Igår skrev jag tips om ordning&reda i garderoben som ni kan kolla med att se några inlägg neråt eller direktlänk finns HÄR så behöver ni int söka :) 
Såhär såg mina tår&min fot ut en dag efter jag skadat den :/

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: dagens blogg är uppe nu

2011-06-21 @ 20:39:55
URL: http://domkallarmighannes.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!