Min IP-adress säger fel

Har seriöst int så många nya bilder på mig men nya skall komma och så borde jag ha igen outfitbilder eller vad tycker ni? Är längesen jag haft det!

Jag har spårat min egen IP-adress och de påstår att jag kommer från Nurmijärvi, Finland men det gör jag INTE! XD
Knasigt.. :P
Idag vaknade jag annors efter 10 tiden och var helt trött men fick inte sömn om så jag tog datorn i min famn och är nu fortfarande och halvligger i sängen och läst lite bloggar och funderat.. Idag så skiner solen, just nu iallafall så nu ska jag byta om till min shortsdress och sen är jag redo för att fara ut och sola! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

det finns en jättefin shortsdress in på H&M nu (hemsidan) som är svart i siden och omlotturringning, den e jättefin faktiskt :)

2011-06-24 @ 15:58:17
URL: http://jennifers.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!