Lördag

Bild tagen igår (: Visst e man brun? ^^
Gomorgon! Eller goddag rättare sagt xD Vaknade nångång efter halvtre på DAGEN av att jag hörde tv:n från vardagsrummet. Hade nog före det vaknat halv nie tiden då pappa for iväg på jobb och nu hade han tydligen lämnat på tv:n i vardagsrummet och mitt rum är nästan bredvid vardagsrummet.  Många som jag känner far till popkalaset idag, alltså för er som int vet är det som en "festival" där det är en massa artister/bänd som uppträder :) Men jag tänker int fara dit pga att jag går med kryckor, blir ju sån trängsel där bland närmare 2000 människor + jag tänker mer på min fot nu att den int   blir nertrampad och dessutom är det blåsigt, molnigt och kallt väder idag.. och annors också orkar jag int och är int på humör att fara dit trots att jag sku slippa gratis!
Och så har jag redan sett en del artister förr så det stör mig int att jag missar det :) 

Så har jag också fått bra kontakt med en som har lite liknande diagnoser/"problem" som mig så det är skönt att prata ut med någon som upplevt det samma som en själv för då förstår den verkligen vad det egentligen handlar om :) 

Annors så är jag ensam hemma med vovven så det är skönt! Skall bara se på filmer,äta och så,helt skönt nog med lite chill ibland!
Ha en bra fortsättning på dagen (:

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vad har du för hund? =)

2011-06-18 @ 13:56:22
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Alexi

Jag har ju fått vak, eller vad man ska kalla det, så jag får inte gå utanför dörren, inte vara på mitt rum och inte heller sova på mitt eget rum för dom vill ha koll på mig eftersom de tror att jag ska försöka ta mitt liv igen..

2011-06-18 @ 14:03:20
URL: http://reddarkness.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!