Lördag

Har hela dagen varit med min kompis så har int alls bloggat på hela dagen. Vi var ut och gå med vår hund Citzy, pratat och sett på 3 filmer..vi såg på den fina animerade filmen Rio och en annan film gick ut på en massa olika roliga vitser.. den tredje minns jag int bara att det var en skräckfilm ;P 

Nu sitter vi på våra egna bärbara datorer och nördar ;) Har inte så mycket annat och säga. Skall kolla lite runt på olika klädsidor tror jag också för måste hitta en klänning att ha när min systers barn döps men när det blir men är ju bra att kolla lite i förväg :)

Bjuder på en gammal bild på mig från 2008 (: Saknar mitt långa hår! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Hej! Tack så mycket, jo, det är jag! :D

2011-06-25 @ 21:29:28
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sv: hihi ja de gjorde du :D

2011-06-25 @ 23:46:15
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!