Lite bättre.

Mår lite bättre nu (: Men min fot mår inte bra..tårna är helt böjda och uppsvullna, och foten är också uppsvullen.
Kanske borde gå till doktorn och visa upp det? För det gör jätteont när jag skall gå och haltar. När jag skulle bära på lite saker i jobbet idag och sätta dom på sin plats kände jag starkt att något är fel på min fot... Kan inte gå på tårna eller röra på dem heller. Som jag kanske sagt nångång tidigare så är det en skada från 2008 så att ett ben har börjat växa fel och dom kollade på röntgen då om jag hade det av eller en spricka i det. Inte något mer... vilket var lite konstigt att dom BARA sökte/kollade det men inte mer.
Nå de om det, idag var det då jobb mellan 10:20-16:00. Gick het bra och tiden gick snabbt undan! Prissatte saker och satt saker på sin plats och sorterade lite :) Sen var jag som "medhjälpare" i kassan 14-16. Var inte så mycket kunder så läste i lite tidningar och pratade lite med Inger.. helt chilldag med andra ord.

Såhär ser min fot ut, skall det se ut såhär?
Borde jag visa detta för läkare eller?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!