hups!

Vaknade först halv två-tre tiden idag på dagen... var liksom inte lite meningen men så kan det gå. Däremot sov jag bara några timmar mellan lördag-söndag pga att jag kom hem jättesent mellan lö-sö natt och hade tidig väckning på söndag morgonen.  Så sömen tog igen det idag istället. 
Åt majsflingor till frukost/brunch ute på terassen i solen och efter det solade en stund och sen kom jag in. Solade nästan  hela dagen igår så solat lite mindre idag. Är ju inte bra att vara för mycket/för länge i solen (överkonsumering av solen) pga rynkor och främst hudcancer och det vill man ju inte ha så det är bra att vara försiktig med solen (:
Jag känner en som hade solat så jättemycket att hon fick hudcancer och nu får hon ALDRIG mera i livet vara i solen.. Hudcancer innebär också med att du blir allergisk för solen. Iallafall hände det så med denna bekanta.
Tänk dig ett liv i skuggan/inomhus... vore hemskt ju!
Igår kväll såg jag på filmen Facing the Giants, den är bra och har ett bra budskap i sig! Men efter att jag sett lite på en timme blev jag helt jättetrött så gick och sova och nu skall jag se resten av filmen!

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Emilia

Roligt att du är med och tävlar på min blogg. :)



Lycka till!

2011-06-06 @ 17:49:09
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!