Hett hett hett!

Citzy försöker få upp fisken på land... han älskar att dyka också ^^
Har verkligen varit jättehett idag..har varit över hela veckan över +30... idag var det så varmt att man bara var 5-10 minuter ute i bikini och sen kom man igen... det gick ju inte/hjälpte inte att vara ute fast man var "lättklädd" + hade ett stort glas med kallt vatten...
Men jag har ett knep för att man skall glömma bort hettan..istället för att bara lega i den varma solen så läser man en bok eller gör nåt samtidigt medan man solar.. då gör man två saker på samma gång och så blir det int lika långtråkigt att ligga ute och sola sig. Eller så somnar man men då finns de risk att man blir solbränd om man har sådan hud. Jag har en sådan hudtyp att jag (nästan) aldrig bränner mig så för mig är det en annan sak :)

Kom just hem från mötet och det gick helt ok... blev för varmt i övre våningen så jag knappt fick luft så for ut och tog frisk luft men sen behövdes jag vid barnpassning och jag är rättare sagt hellre och passar/leker med barnen än är på mötet och sköter powerpointen. Finns andra också som kan sköta det, jag är ju int den enda..!
Imorgon har dom lovat regn men det är bara bra för det har varit så varmt denhär veckan att nu får det gärna komma regn enligt mig. Sitta inne och mysa med en film eller baka nåt gott. Helt perfekt!
Lovar er att i veckan kommer ett speciellt/speciella inlägg med vad jag allt köpt när jag var och shoppa i Åbo i två dagar i rad! Har använt en del kläder redan men som måste tvättas... vem vill se smutsiga kläder på bild. Inte jag iallafall..

Nu skall jag leta efter att kolla på en film,vilken det blir kommer i ett annat inlägg med trailer så håll utkik! :)

Kommentarer
Postat av: EMMAS

sv: hehe nej :D allt bra idag?

2011-06-12 @ 22:30:44
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!