Halååj!

Hann inte alls blogga imorse.. steg upp vid 7 tiden på morgonen och fick bråttom då jag skulle hinna med bussen kl 7:25 och jag hade redan vid "upp-stigningen" att jag skulle köpa lite morgonmål åt mig och ångrar int det alls! Fick knapriga färdiga morötter för billigare än vanligt pga att dom var nersatta 50% pga att om några dagar så går datumet ut..  Köpte också A+ yoghurt, gott! (:  Vitaminer&fibrer i A+ yoghurten så det var ju bra. Och också att det var en hälsosam frukost.
Slutade jobbat redan efter klockan ett på eftermiddagen idag så kom hem med tvåans buss och var hemma ungefär halv tre :) Idag har jag bara blivit "serverad" med kläder som jag satt byglar på och slängde bort kläder som var urslitna eller smutsiga. Vissa kläder som var i helt ok skick men ändå kanske lite slitna så for till välgörenhet.
Och jag satt förståss ute i solen och gjorde allt dedär , helt skönt nog. har saknat solen då den int varit framme på jättelänge!
Har lite gosat med min gamle katt som vi kallar för farbror Fabbe och han e min egna kissemisse som e stor och redan över 10 år och leker fortfarande som han skulle vara en liten kattunge. Det speciella med honom är att han spinner hela tiden så att det hörs långt, så vi brukar kalla honom för motorsåg och att man får göra nästan vad man vill utan att han säger ifrån men det e mest bara familjen som får göra det..

Här får ni en bild på honom;


Visst är han stor? Och han e "ihopkrumpen" så ni kan tänka er hur stor han e när han är utrsäckt :D
Nu har pappa fixat maten så jag skall gå och äta, ingen aning va de blir för mat men det doftar kött i huset. 
Ha det bra! (:

Kommentarer
Postat av: Annas glada fotoblogg

Åh jag älskar katter, och det där var en speciellt söt katt tycker jag! :)

2011-06-20 @ 16:40:19
URL: http://www.annablomdahl.se/blogg

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!