Fullspäckad lördag.

Visst e jag&Mirjam bruna? :D Och brunare e man nu också :)
Har haft så fullt upp denhär veckan att det inte alls blivit mycke bloggning, förlåt! 
Det blev så mycket oplanerat och ingen tillgång till nät så  blev det såhär. Skulle jag haft tillgång till nät skulle jag nog uppdaterat er men tyvärr blev det såhär och det kan int hjälpas. Men nu har jag på ett bra tag inga planer så det finns mycket tid för bloggning.. Det blir ingen sväng till Stockholm den 18 juni pga att jag skall i juli eller början på augusti på sista minuten resa till södern med min fina vän Ann-Sofie men det har jag kanske sagt tidigare i nåt inlägg.
Igår kom jag hem från Åbo och min bror och hans flickvän var övernatt så har int alls varit tid för bloggning. Vi har varit idag hela dagen till Lahtis på mässa men det var över +30 grader i skuggan så det gick helt jättedåligt för jättelite människor orkade ta sig ut i denhär hettan men det förstår man. Int orkar man ju sitta i en bil eller gå till byggnaden där vi var (Asko) i sån hetta att så fort man satt ut sin fot så kunde man knappt andas... Vi var hemma lite före sju tiden på kvällen och jag sov nästan hela hemvägen pga att jag var så trött att mina ögonen hölls int öppna längre men det var skönt att få vila ut sig. 
När vi var hemma spelade vi familjespelet EUROPA men hann inte spela till slut för min morbror kom på besök så vi grillade och pratade och runt nie tiden for vi och simma till stranden. Jag har helt uppsvullna fötter och knät sjukt så jag avstod. Kände redan hur mina ben krampade och gjorde ont när jag var och simma i Åbo så jag avstod denhär gången. Det borde ju int kännas när man är i vattnet men det gjorde det till mig vilket betyder att då är det nåt fel!!
Men jag väntar på att jag skall få knät fixat och sen tar jag emot ortos fast det skulle se dumt ut men då läker det oftast snabbare och bättre :)
Nu skall jag läsa lite bloggar och kolla igenom dayviews.com och sen och sova. Imorgon lovar jag en bildbomb från denna vecka! 

Sov gott :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!