Förbereder mig

Uppdaterar bara snabbt. Har nyss haft hårinpackningen i ca 15-20 min och sen sköljde ur och nu är håret rent&slätt och doftar gott(: Väntar på att det skall torka.. jag låter mitt hår ALLTID självtorka om jag int har bråttom att få håret torrt men då använder jag mig av värmespray. Pga att det slits annars på håret.
Sa ju innan att jag skulle kolla på film och det blev filmen Borderline (2002), helt ok film. Lite spänning och så..
Klockan fem (16 svensk tid) skall jag in till stan och vara på barnpassning och nu undrar ni säkert hur det går till när jag går med kryckor? Jo, jag kommer ha medhjälpare med mig att passa barnen så det skall gå bra :)

Har just fixat mig lite smått och ska fortsätta om en stund!

Kommentarer
Postat av: Emelie den bästa (y)

Sv; AJ , det såg inte så härligt ut :/

hoppas det blir bättre snart!

2011-06-19 @ 13:26:08
URL: http://onlyyemeliiiee.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!