BÖRJAR MED DAGENS TIPS

Jag tänkte börja med dagens tips eller veckans tips i bloggen, vad låter som det? 
Har en tidning som heter Hemmets veckotidning MITT BÄSTA TIPS och där  finns en massa tips från olika läsare och av redaktionen på hemmets veckotidning.
Jag börjar redan ikväll med "Ordning&reda i garderoben" för vem vill inte ha det? Och det finns många, t.o.m jag som har det stökigt eller får det lätt stökigt i garderoben och kanske det sätter fart&inspiration på er av mitt tips?! 

Har lagt till en ny kategori som heter " Tips! " så är det lättare att hitta alla tips som kommer upp i bloggen.

Ett litet citat som jag tyckte var bra som står i tidningen på det avsnittet ; 
" Trägen vinner brukar det ju heta. Men med ordning och reda slipper du leta. Efter bortappad socka, slips och sjalett. Med fiffig förvaring hittar du rätt"


I följande inlägg kommer tipsen för "ordning&reda i garderoben!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!