14:30-18:30

Mellan 14:30-18:30 var jag ute på terassen i solen och det var jätteskönt faktiskt! (: Blev helt röd om armen och vänstra benet ett tag men sen försvann det. Vi grillade och åt kycklingbiff&potatis och sen någon fisk som pappa hade köpt som var  jättegod och hittade bara ett ben i fisken, annors var den benfri! Kände som jag åt helt för mycket och känner mig nu som en tjock gris/ser gravid ut. Fick ångest under maten&efter maten men försökte dämpa det genom att läsa boken "Syskonkärleken" vilket ledde till att jag läste ut hela boken! Läste säkert 150 sidor i ett sträck men jag läste där jag blev senast från förra veckan. Annors har den sammanlagt nästan 300 sidor.

Pratade med en kompis i telefon när jag kom in som jag int har hört av på några månader så det var trevligt att höra hur hon hadd det och så. Sen for jag genast i duschen då jag hade rätt svettat mycket ute och mitt hår var helt smutsigt så nu är jag ren&fräsch!
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOPA ANNARS! Vad har ni gjort/skall göra i midsommar?

Jag har inga speciella planer, bara vara hemma som det ser ut just nu iallafall (: Vi brukar ha som tradition att grilla oavsett väder förutom om det inte spöregnar eller åskar då och nu var vädret på vår sida så vi grillade och så kom min yngsta storebror på besök!

Ha en fin midsommar :)

Min shortsdress i en annorlunda vinkel som jag köpte när jag var till Åbo för några veckor sen (:
Boken jag läste klart (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!