Tenaladagen

Ha vari tenaladagen idag så har varit på byn hela dagen med min bror. Från 17:00 och framåt (vet int exakt hur länge det pågick) så var det stand upp komik.. tre stycken killar och dom var jättebra! Först trodde jag att ja sku fa dit ensam men sen fick jag ju som sagt sällskap med min bror under hela dagen så det var ju helt kul :) Fotade en del och fick deras autografer senare på kvällen. En av killarna kände jag från tidigare för han har varit på ett evenemang s.k kulturkarnevalen och lett workshopen/labben "stand up komik" ;D
Pga tenaldagen har jag int alls bloggat idag så att ni vet :)

Nu skall jag ladda upp bilderna till datorn och gå igenom dom så kommer det sen lite bilder upp i bloggen från idag och svara på alla kommentarer (svarar på eran blogg) ;D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!