Karis

vaknade 8:10 och efter ca 5-10 min steg jag upp och satt på datorn, borstade&plattade mitt hår och åt lite frukost och nu väntar jag att Danni skall komma till mitt så ska vi fara ner till byn en snabb sväng och så väntar hon säkerligen med mig på byn tills jag skall fara vidare med buss till Karis för att träffa en annan kompis, nämligen Veronica G :) Vi ska först fa till fontana och sen hoppeligen till ett café.

Så jag kommer int uppdatera förrän sent på eftermiddagen eller kvällen så att ni bara vet! Hoppas ni får en fin dag! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: de är bara att lägga in en länk på bloggriket så får du atomatiskt påäng :)

2011-07-06 @ 11:59:12
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 06:31:06
URL: http://smsalåna.nu

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!