En vän kan göra så mycket i ens egen själ!

Var ikväll och pratade ut med Danni för jag har seriöst int mått bra både fyiskt&psykiskt idag... och sen när vi pratat en stund for vi ut och fota :)Blev ca 400st + ca 150 som vi tog bort.. Tänk att bara göra nånting med en vän kan göra så mycket bra i ens själ! <3
Blev en hel del skratt också trots mitt sämre humör! Danni, du e fantastisk! Du får mig att le trots att jag mår dåligt <3
Här kommer lite bilder från när vi va ut och fota varandra;



Kommer nog att komma ibland då och då upp flere i bloggen men här var några ni fick ta del av nu :)

Kommentarer
Postat av: miaauu

oi vad fina bilder, danni är söt ! :) kram

2011-07-07 @ 00:03:34
URL: http://miaauu.devote.se
Postat av: EMMAS!

sv: hmm jag vetinte :( är inte så bra på de där haha :(

2011-07-07 @ 11:48:14
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!