Städa på trettondagen.

Japp, som rubriken säger, har städat mitt rum, men det var egentligen otroligt nog ganska kul. Jag älskar det när man ser resultatet av ett städat rum! :) Sätta musik på som man gillar i en passlig ljudnivå och sen börjar man bara städa! Då går det lättare.
Imorgon skall jag ännu städa och fixa hyllorna (som e kvar att städa) och sen kolla mina kläder vilka jag int använder/har blivit för småa som jag skall sälja bort  :D

Det är det ända jag har gjort idag.
Igår kväll var jag med min vän Nina och vi fotade med min webcam (inbyggd i min laptop) en massa knasiga bilder, har en funktion i webcammen så att man blir och se helt jättekonsti ut (x
Här kommer lite knasiga bilder från igår, men lägger dom med flit ganska småa! ^_^








Där va alla som jag täcks ladda upp! :D

Ha en fin kommande helg! :)
Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!