Årets olycka!

Jaha då va årets 2011 första olycka inträffad, jag for och tog mera mat åt mig (makaronikycklinglåda) och sen när jag skulle till min plats och sitta igen med maten på tallriken så wops så flyger jag på golvet! Det var lite väl halt på golve att så kan de gå!


Såhär som på tanten på bilden såg de nästan ut då jag halka, iallafall kändes de så (jag var iallafall utan hatt) men jag slog vänstra armbågen och vänstra knä (har några gamla ärr på just det knät och det e redan ifrån tidigare sämre än högra knät.)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

usch :S bröt/stukade du något? Hoppas du kan gå iaf!

2011-01-11 @ 14:31:35
URL: http://reminiscences.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppsvullet knä, for någå konstit i korsbande eller nåt för varje gång ja böjer på de så knastrar de till och gör pipi och så blåmärke över hela knä, slog armbågen i golve så att fick ett megablåmärke där men det gick nog helt ok iaf :P

2011-01-14 @ 19:44:26
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!