Solig vinterdag

Förlåt att jag int bloggat på några dar men har haft sämre dagar, varit deppig och så och som ni vet, det blir inte nåt intressant inlägg då jag skulle bara gjort ett deppigt inlägg! Då i förra inlägget som jag lovade att jag skulle ta outfit-bild och så blev heller inte av pga att jag var jätteledsen på kvällen och hade panikångest men nu mår jag lite bättre fast visst sitter det på ännu! Nu till dagen ;

Idag så hade jag sovmorgon så sovde lite längre och steg upp, klädde på mej städade lite i rummet och sen tog jag fram kamerautrsutningar och packade och for ut i kylan och fotade lite, det var uppfriskande och när solen lyste så kändes det ganska varmt trots att det var -20 grader men när solen började gå ner så blev det kallt om tårna så jag gick in och värmde mig och efter det laddade upp bilderna till datorn och här får ni några bildshot som jag tog! Ny jacka har jag på mig också bilderna som jag fick för några veckor sen :D











Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!