Lista

Hade en liknandem men mindre lista innan men nu tänkte jag göra denna, som är lite längre :D


Dag 01 - Om mig

Dag 02 - Om mitt syskon

Dag 03 - Om mina föräldrar

Dag 04 - Varför började du blogga?

Dag 05 - En bild på dig från förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?

Dag 06 - Min bästavän

Dag 07 - 10snabba fakta

Dag 08 - 2 bilder på när jag var liten

Dag 09 - Det här hade jag på mig idag

Dag 10 - Min tro

Dag 11 - Det värsta som jag varit med om år 2010

Dag 12 - 10 saker som du kanske inte visste om mig

Dag 13 - Det här gör mig arg

Dag 14 - Min hobby

Dag 15 - Mitt djur

Dag 16 - Mina drömmar

Dag 17 - Mitt favoritminne med min familj

Dag 18 - Idag har jag ..

Dag 19 - Min favoritplats

Dag 20 - Den här månaden

Dag 21 - Ett ögonblick

Dag 22 - Det här upprör mig

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Dag 24 - Det här får mig att gråta

Dag 25 - En första

Dag 26 - Mina rädslor

Dag 27 - Detta ångrar jag

Dag 28 - Det här saknar jag

Dag 29 - Mina ambitioner

Dag 30 - Ett sista ögonblick


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!