Dag 07 - 10 snabba fakta

1. Jag är allergisk mot äppel,mandel, laktos (tål vissa mängder laktos) , pollen.

2. Hela mitt liv har vi ALLTID haft husdjur och har fortfarande vilket jag kommer ha ända tills livets slut.

3. Mina leder är överböjliga.

4. Jag har benskörhet (osteoporos)

5. Ibland är jag lat med att städa men kan få plötsliga "ryck" då jag börjar städa riktigt ordentligt.

6. Mitt mellannamn är Cecilia och det fick jag efter min farmor som hette "Ester Cecilia"

7. Jag har kunnat läsa sedan jag var 4 år.

8. Jag är född på min namnsdag!

9. Jag är nästan helt och hållet vegeatarian bortsett att jag äter kyckling&fisk! (men inga andra köttprodukter alls!)

10. Har alltid haft blond hårfärg sen jag föddes men när jag fyllde 16 år blev mitt hår mörkare med tiden och nu är min riktiga hårfärg ljusbrun.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!