Dag 06 - Min bästa vän

Jag har flere bästa vänner men en som står mig riktigt nära som jag träffar en hel del heter Amanda (lika som mig) och bor i Ekenäs.

Vi diskuterar mellan himmel och gjord sinsimellan,litar på varann och delar med oss vad vi gjort på dagen och såntdära och vad som hänt i våra liv. Ibland går vi och shoppar tillsammans, går på olika second hand, spelar spel tillsammans,ser på filmer och har roligt när vi umgås med varann :) Hon är utbildad till frisör så brukar gå till henne ibland och klippa håret eller få en ny frisyr om jag inte vill klippa mitt hår själv vilket jag brukar ibland göra.  Hennes intressen är att gå på olika second hand och fynda,vara med kompisar och spela piano.

Här är en bild på min vän som jag fotat (:



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-12-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-23 @ 09:24:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!