3.2.2011

Hejsan!
Skulle egentligen blogga igår men hade så jätteont i mitt knä och var på dålit humör så hade ingen lust. Tänkte att det int var någon idé för mig att blogga för då skulle det blivit ett klagomålsinlägg, visst får man klaga, det är tillåtet men det skulle blivit för ett jobbigt inlägg! Mitt knä har blivit sämre efter årets fall (läs inläggetÅrets olycka!), knät låser sig (hoppar ur led), kan inte böja på det längre lika mycket som förr, och så är det vissa som int tror på mej fast jag ljuger int! Skulle aldrig vilja gå på skoj med kryckor, no thanks! Trots att det är inte min första gång... magnetröntgen om ca 2 veckor (:

Igår fick jag hem min fjärrkontroll till min systemkamera , beställde den i fredags :D För en stund sen var jag i duschen och plattade nyss håret, om en stund skall jag fota en hel del , och testa använda min fjärrkontroll, skönt att int behöva springa avåan längre bakom&framför kameran.

Ha en bra torsdag! :)
Sommaren (:

Kommentarer
Postat av: Danno

sv: jepp :D

2011-02-03 @ 21:16:41
URL: http://xdanno.webblogg.se/
Postat av: Jenna karlsson, bloggdesign

ska försöka spela in en video :)

fortsätt gärna att kika in på bloggen!

kram

2011-02-03 @ 21:18:21
URL: http://jennakarlsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!