30 dagars lista - Dag 2

Ojj,har  visst glömt bort helt och hållet att jag hade 30 dagars listan på min bloggm en nu skall jag skärpa mej!

Dag 2 - Om mitt syskon

Jag har 4 syskon, 3 storebrorsor och en storesyster vilket betyder att jag är yngst!

Mina brorsor är 30,28 och 20 år gamla. Syrran är 26 år gammal (:

Min äldsta bror jobbar i telefonfabriken Nokia och han heter Christoffer.  Han har en flickvän som han har varit ihop med sen 10 år tillbaka. Dom båda bor i Åbo tillsammans.

Mellersta brorsan Sebastian jobbar med utearbete i församlingshemmet&gravgården, han har jag bäst relation med av mina syskon. Vi kan tala om allt och spelar kort,ser på filmer&tv och har skoj tillsammans! (:

Yngsta brodern Benjamin jobbar i Fiskars saxfabrik, han är förlovad med sin flickvän Angelica och di älskar verkligen varandra! Det ser man på dem (:

Systern Josefina bor tillsammans med sin finska pojkvän Risto och dom kommer bli föräldrar i maj/juni! Och mina föräldrar blir för första gången mor&farföräldrar + att jag blir moster och brorsona blir morbror förståss! Det blir spännande&kul :D

Får int sätta ut bilder på brorsorna tyvärr förutom den yngsta.



Nilla (:


Josefina (:


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!