28.2.2011

Sista dagen i februari idag, den har spenderats med min bror Basti och vår hund Citzy.
Ingen speciell dag, sett på två filmer  "Eat ,pray and love" , den var helt bra. Efter den filmen satte jag på genast en ny som heter"Fjorton suger". Fjorton suger var lite väl rörig film, iallafall enligt mig.
För vissa tog sportlovet slut igår och för vissa har den nyss startar eller ska.

Vad hade ni hittat på på ert sportlov som hade det förra veckan?
Och ni som har nu, NJUT AV SPORTLOVET,försök iallafall! :)

Själv har jag inget sportlov för jag är sjukledig men imorgon skall jag gå till ett lekis och fråga om jag får komma dit på arbetspraktik. Har inte berättat i min blogg innan vad jag vet men ifjol var jag ca. ett halvår och jobbade i ett dagis i min hemby Tenala och trivdes enormt bra där! Barnen får mig på gott humör, trots att man är helt slut när man kommer hem men man för med sig gott då man åker hem. Älskar att jobba med barn, på fritidgen brukar jag vara barnvakt ibland , och på gudstjänsterna är jag oftas med och drar "söndagskola" , som vi kallar för Bubblis med en annan ledare och det är jättekul att få undervisa&pyssla och leka med dem!


Bild på två av mina katter
KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!