Tack fina bloggläsare! (:

Vill till först säga TACK så mycket för alla fina/underbara/söta kommentarer jag får/fått av er på senaste tiden! Betyder verkligen och DET får också mig att fortsätta blogga :D 
Ni är härliga&bra! :)
Har inte haft tid för bloggen då jag har varit duktig och nu städat ALLT i garderoben (vikit in fint och fått ordning på det hela). Hamnade nämligen dra ner igen allt då jag skulle hitta en viss t-shirt som jag skall ha med då jag kommer vara några nätter borta, firar nyår med vänner! :) Städade rummet, packade ochy var allmänt duktig :D

Sen satte jag systemkameran och telefonen på laddning och färdigt väckning (alarm) på telefonen. Imorgon på morgon blir det dusch, fixa mig, packa det sista och sen iväg! :D


NU hinner jag INTE tyvärr fota allt jag fick till julklapp fast jag skulle men gör ett inlägg med lista på vad jag fick (blir inställd inlägg) och så kommer bild senare.

Skall nämligen snart och sova då det är tidigare väckning imorgon än normalt! Men först lacka naglarna och låta det torka! :D Imorgon åker jag bort och kommer först hem när det är nytt år!  (tidsinställda inlägg blir det nog några av)

Gonatt på er (:


Hanna S & jag när vi skötte om serveringen på sommaren i Jakobstad, tror det var år 2009 om jag minns rätt!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: jaha okej, jag förstår! :)

2011-12-30 @ 14:51:42
URL: http://hannalovisasol.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!