Nyårsfirandets planer klara!

Yes! Nu blev mitt humör på topp igen :D Lite prat om nyår och så vips har man beställd båt till Stockholm! Billigt blev det också Bara 48 € (ca 480kr) och då ingår hytt + mat :D  Sen blir det att ta tåget ner till Västerås men den betalar inte jag ;) Har Viking Club kort så får det för billigare vilket e väldigt bra!

Skall fira nyår med min vän Cicci, kommer bli awesome. Tackar Cicci vääääldigt stort för att jag får komma dit och fira nyår, omväxling är bra och det gillar jag! :D Så härligt! Går inte beskriva hur glad jag blev/är! Att ha en vän som ställer upp för en i vått&tortt, älskar dig vännen! (som vän) <3

Men nu tar vi julaftonen först som är snart och massa god julmat, och julklappar osv och det blir nog bra det också känner jag på mig! 

Blev ganska mycket smileysar i dethär inlägget men ibland får man ha det eller hur? Har ni redan tänkt på nyår eller vet var ni skall fira det och med vem? :)
BILDKÄLLA (länk)

Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: okej va skönt ! :D

Har du fått jullov ännu?

2011-12-19 @ 15:28:00
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: förlåt för sent svar! hur är det med dig ikväll? :)



var gärna med i dagens lucka:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-19.html#comment kramis

2011-12-19 @ 20:10:54
URL: http://eemma.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!