Ny design igen!




Ikväll har jag fixat och trixat med bloggen och gjorde ny header,bilden på mig är tagen idag! :)
symbolen längst uppe till höger satte jag dit för det är en del av mitt liv då jag lever med glutenintolerans och detdär symbolet brukar man känna snabbt igen! 

Sen så lever jag med 4 katter&en hund i hushållet så därför blev det en bild på en av våra katter och en bild på vår hund. Så flesta bilder har en "mening" i det hela, och på det sätte valde jag ut och satt ihop till ett collage.
Anden satte jag dit för att jag själv fotograferat den, men sen efteråt tänkte jag att jag också skulle ha kunnat sätta en bild på min kamera men fick bli ett fotografi istället! ;)

Nu vet ni att det fanns en tanke bakom denna header, och såklart en bild på mig själv då det är jag som håller igång denna blogg såklart! :D

Vad tycker ni om nya designen? Om ni inte ser så uppdatera sidan/tryck på F5.


Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad fint det blev! :)

2011-12-18 @ 10:56:41
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: JéNnÍéY Love

Jag tyckte den var jätte fin=)

2011-12-20 @ 19:40:56
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!