A little thing that can make you feel sad.

Ha vari och shoppa idag till Mylly! Fick nästan alla julklappar köpta, och på en ganska kort tid och hade nog inte planerat något i förväg men när jag for i en butik hittade jag genast något till personen/personerna i fråga som skall få julklapparna av mig :D  Och sådär fortsatt det när jag for spontant från en till butik till en annan.

T.o.m köpte lite julklappar åt mig själv, en svart spetströja (tunika) och strumpbyxor från gina tricot, en adidas tröja från intersport och en t-shirt från cubus :) Är helt utesliten efter en lång dag så fotar det imorgon.. tänkte ännu idag paketera julklapparna men tror ni jag orkar? Svar: NEJ.
Inte längre då man fick en mindre god nyhet som man inte blev så glad av men thats life. Jag förstår nog saken men endå.... 
Fast egentligen sku jag kunna fa själv dit,jag har ju pengar över så det räcker :)
Jag sku nog behöva få komma bort ett tag, måst säga dehär att resa är som "terapi" för mig.. jag mår bra av att resa och då glöms allt det dåliga bort och jag e utåtriktad å glad och allt dedäran :D men det har nog med det och göra att jag har rest OFTA/NÄSTAN VARJE ÅR sen dess jag föddes så det sitter liksom i, i kroppen.

Jag ÄLSKAR att resa.

Sen måste jag berätta att efter shoppingen for vi till min bror&hans flickvän och där spelade vi xbox kinect (jättekul var det! :D ) och sen efteråt åt vi lite smått&gott :)

Nu skall jag torka de små tårarna som kom och ta det lugnt.. Hoppas ni haft en bra söndag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!