You can't live without music

Som ni säkert märkt så har jag lagt en hel del musikvideoklipp till bloggen men det är för musiktips för er, kanske faller någon i smaken?! Och sen för att ha låtar att lyssna på och tyckte det behövdes lite musik till min blogg!

Har inte gjort så mycket idag, har nästan regnat hela dagen så har bara suttit inne. Pappa var idag med vår hund Citzy till veterinären, han fick 2 sprutor i ryggen. Tyckte int alls om det,stackarn! Sen idag har han bara legat under sängen... igår likadant. Säkert psykiskt efter lördagen och när han int mår bra/har sjukt så brukar han bygga "eget sjukhus" åt sig så vi hoppas det går om snart!
Annars så idag har jag rengjort läppen, lyssnat på musik, ätit glass och ögonshoppat. Med ögonshoppat menar jag - kolla på olika klädsidor, skosidor osv ;D Denna vecka eller följande vecka borde jag få min sista lön från arbetspraktiken och då blir det sen shopping med Paula för hon skall få lön nästa vecka så, it will be fun!
Vi båda är i behov av nya kläder&annat stuff till hösten. Jag har redan lite skrivit ner på ett papper vad jag behöv och i vilka butiker sakerna finns. Hoppas dom finns kvar i butikerna när vi ska på shopping! :)
Men mer om shoppingen sen när det närmar sig!
Nu skall jag kolla runt lite och se om jag hittar nå bra filmer att ladda ner, filmtips tas också emot, tack! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!