Söndag =)

Idag har jag bestämt mig att jag skall ta en lång promenad och upptäcka nya stigar :) Tar cykeln med ifall man blir lat och inte orkar gå tillbaka och då kommer man snabbt hem iallafall :D Och så följer kameran med såklart och hoppas att jag upptäcker nåt/mycket att fotografera :)

Vaknade annars idag lite före 11, åt glutenfri fiberrik knäckebröd med en kalkonskiva och en tomat på. Nu skall jag läsa lite bloggar och sen fara ut på min upptäcksfärd om det ännu fortsätter att vara uppehåll! :) 

Skriver mer ikväll sen! Kommer troligtvis upp dagens outfit då.. är ju längesen jag lagt upp det så nu är det dags igen! :)

UPDATE: Det börja regna nyss (ca 13:50) så blir nog ingen fotodag idag... kanske fotar mot kvällen droppar och så sen när det slutat regna. Om det slutar dvs! Så nu blir det att bara läsa bloggar och sen se på Emergency Room :)

Kommentarer
Postat av: erica 16 år [ fotoblogg ]♡

vilken fin bild! :)

2011-08-21 @ 14:16:22
URL: http://smilingerica.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: verkligen ! :)



okej, hoppas det går bra imorgon då !

2011-08-21 @ 18:15:12
URL: http://sssmiley.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!