Utedag


bild i repris

Har varit sen klockan ett-två på dagen ute. Först hemma hos pappa på gården och sen efter att min yngsta storebror kom så for jag och min mellersta bror med honom först till han och packa lite från hans lägenhet saker in till bilen och sen bar det av till mamma i Åminnefors (Pojo). Har berättat om det mer i inlägget nedan =)

Sen har jag en stund sett på tv på lite program (mamma har en 60 tums tv) och efter det bara suttit ute på gården med datorn i famnen i många timmar och på sidan om ätit jordgubbskvark. Nomnom! Kom in för en stund sen för att jag har nu så iskalla händer trots att jag klädde på mig varmt och vill inte riskera att bli sjuk så bäst att komma in i värmen :)
Kommer att vara hemma ca elva tiden på kvällen nångång.. (finsk tid)
Hoppas ni haft en bra dag eller åtminståne en helt ok dag!


Kommentarer
Postat av: | - EMELIE

allt bra med dig? :)

2011-08-18 @ 14:53:38
URL: http://emeliijje.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!