Today is a new day.


Vår hund Citzy (:


Jahapp, så var det måndag igen. Nu har då nästsista veckan av augusti gått. Jag förstår int hur veckorna kan gå så fort! Det kändes ju just som det var i början av augusti men nu i veckan går vi ju in i september :O = HÖÖÖÖÖST!
Skall nog fota massa höstbilder i höst :)

Vaknade typ kl 10:20 idag för att sen ringa till hvc i Ekenäs för att dom ska beställa vaccin dit åt mig från Helsingfors men pga att jag hade tydligen det gamla telefonnummret dit och av att jag mistat så mycket blod sen olyckan och var/är helt trött&dåsig ringde jag till mamma och sköta om hon ringa och också förklara allt..hon är mycket bättre på det än mig. Och jag skall ta vaccin mot arabies ännu 3-4 gånger till! Tack mamma för att du ställer upp, älskar dig <3
Idag får vi  se dagen bär med sig, har ont i läppen men det är inte så konstigt då man har flere stygn där + en "plupp" som int vill försvinna. Typ som en läppbit som skulle ha fastnat och börjat växa PÅ läppen (på fel ställe av läppen) ser de ut som.  Går int att ta själv det loss för då börjar det blöda förskräckligt. "Pluppen" hade igår spruckit lite och usch va de blödde!
Försvinner den inte av sig själv så då skall jag operera bort den (:

Men som sagt, vi får se vad dagen bär med sig idag!
Hurdan kommer er dag att se ut idag? Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!