Sjukling

Vaknade med jätteont i halsen och helt hängig så jag bestämde mig för att bli hemma idag. Har ringt till stället där jag "jobbar" att jag inte kan komma idag. Och där finns några aktivitesledare som hjälper en om man behöver (:
För er som missat så är jag på en aktivitetsenhet 3-4 ggr i veckan och där får man välja helt själv vad man vill göra för handarbete som t.ex sticka, virka, sy, träslöjd m.m :)

Inatt drömde jag om att jag köpte en Nikon systemkamera med 18-105mm objektiv  med FULL HD för 309€/ ca 3090 kr o.O Konstigt.. x)
Nu skall jag se på filmen "Hur många lingon finns det i världen" som jag blev på hälft med iförrgår kväll och sen sova en stund till!

Har inte så mycket och säga nu då det ännu är morgon, men det blir nog mer uppdatering under dagens lopp så håll utkik! (:


bild från juli som jag inte ännu visat! =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!