Oops, försvovning!

Råkade försova mig visst.. klockan 11 på förmiddagen kommer pappa in och säger att en har försökt ringa till mig 4-5 gånger då jag borde egentligen vart vid handarbetsalen och jobba från  kl 9 på morgonen. Men såklart hade jag min telefon på ljudlös vilket jag brukar ha nästan varje natt då jag vill sova ifred. Sov som en stock dessutom och det tackar jag mina nattmediciner för! Nå idag skulle handarbetsalen vara bara öppen till kl 11 för på eftermiddagen skulle "ledarna" ha något möte på eftermiddaagen så självklart blev det att stanna hemma!
Och imorgon är jag ledig, skönt det! :D Om vädret tillåter så blir det säkert att fota så att det kommer upp nya bilder till bloggen då :D
Nu har jag nyss ätit 2 bitar glutenfri pannkaka med sylt på till morgonmål och har inga speciella planer för idag. Skall antagligen kolla runt på olika klädsidor på nätet och skriva upp priser och sånt av det jag tänker/behöv köpa så jag vet hur mycket pengar det far åt det och se vad allt jag har råd med :)
Hoppas ni får en fin dag var än ni befinner er, hemma, i skolan eller på jobbet!

Kram/ Amanda

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!