Måndagens händelser

Vaknade vid 7 och kände på mig att jag knappt sovit något innat. Kändes som man skulle ha somnat för bara några timmar och sen vakna av att väckarklockan pep. Men jag steg genast upp och fixade mig&klädde på mig och sen snabbt ut och just när jag kommer vid vägen så kommer bussen men som tur var stannade bussen mitt i backen så jag missade inte den :D 
Int så kul om man första dagen av "ny aktivitet" skulle missat bussen! 

Fick min college sydd klart idag men ni får vänta på bild tills imoron! Och så har jag ändrat mig med vad jag skall göra för nästa projekt och det blir smyckeskrin eller sånadär små lådor i olika storlekar som jag sätter in i min ena bordslåda som man kan dra ut :)
Idén kom från nyaste IKEA-katalogen och här har ni en bild på det jag tänkt mig ;

OBS: Jag bor i Finland så priset är i EURO!
Vad tycks om mitt projekt? Väldigt bra att få sina saker organiserade med detta system med lådorna.
Jag har tänkt ha smycken och smink åtminståne, får se om jag kommer på nåt till. Kommer att komma bild på resultatet sen men det kan dröja några veckor för skall börja först imorgon med mätning&planering och sen börja med arbetet :)



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!