Lite släktträff (:

Har som sagt träffat lite släkt idag :) Min kusin,hennes fästman och deras dotter&son och sen min pappas bror&hans flickvän (:
När dom varit hos oss ett bra tag och jag umgick mest med Lotta (min kusins dotter) som är 13 år gammal och vi hade det jättekul tillsammans (: Sen när vi ätit tårta&kex och sånt och pratat en hel del så for vi sedan med två bilar till Nitlax för att där ytterligare träffa på lite folk. Jag,Lotta och Mathias (kusins son) simmade med kläderna på. Mathias med bara shorts och jag&Lotta med bara t-shirt och trosor xD 
Vattnet var säkert någå +24 grader!
Efter att vi simmat;

Sen  gick/satt vi ganska mycket på bryggan och pratade,skrattade och fotade och så såg vi två trollsländor som parade sig så jag fotade det å här är bildresultatet;
Fotade massvis men fler bilder hinner jag tyvärr int lägga på bloggen mera för att jag måst fara tillbaka till sjukhuset nu.. Varför jag int säger vart/vilket sjukhus är för att jag vill int att alla skall få veta det för det är min ensak men på ett sjukhus där jag blir bra omhändertagen iallafall!
Ni får ha de så bra så mobilbloggar jag när jag hinner från sjukhuset!
Kram från mig :)

Kommentarer
Postat av: marre

hejsan tjejen jag har nu börjat blogga igen :D. kul att se att du är igång fortfarande :).

2011-08-07 @ 19:55:26
URL: http://marresliv.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!