It began to rain, but then came the sun.

bild från arkivet


Rubriken stämmer verkligen på vädret idag! På morgon ÖSREGNA det, bokstavligt men sen mittiallt på eftermiddagen så blev det jättevarmt, +20 grader i skuggan och solen gassade på som nån värre sommardag.
Och såklart gick man med tjock jacka på morgon när det var kallt&regningt och sen på eftermiddagen hamna man bära på den i stan ca en timme tills buss kommen.

Har lackat min låda en tredje och förmodligen sista gång som jag håller på i handarbetssalen/slöjdsalen. När jag kom dit idag var dom "skulle int du komma först på onsdag?" och jag funderade helt att vad pratade dom om. En hade tydligen sagt till dom andre att ja skulle komma på onsdag fast det var nog meningen att jag skulle komma idag (tisdag) x)
Senast nästa vecka så borde min låda bli klar och då kommer de bild på den så ni vet vad jag har pratat om senaste veckorna!
Klockan 12 bar det av iväg till hvc för att ta för andra gången rabies vaccin. Man måst tydligen ta det 4-5 gånger.. och dett var min andra gång.
För en stund sen var jag hemma och kom egentligen bara hem en vända för att äta lite och hämta pengar för sen skall jag in tillbax till stan för att betala ett par fina  skor med kilklack som jag reserverade idag! Såklart hade jag int pengar med mig då när jag gick in i WILD SHOE och såg dem..
Ni får se bilder senare på dem!
Skall fara med bussen kl 16:20, tar min hund Citzy med för vi skall gå i 2 djuraffärer så får han välja själv vad han vill ha! E int jag snäll matte? :D Lite före kl fem är vi i stan och sen kommer vi hem på kvällen.
Är bra att han får se lite ny omgivning och få annat att tänka på efter dendär händelsen. Han blir så pigg&glad när han får vara ute! 

Nu skall jag gå och laga mig klar och sen hoppa på bussen ti stan,  uppdaterar ikväll igen! 
Hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: - A N N A

Hej!

Lust att vara med i Dagensblogg? Anmäl dig gärna då!:)

2011-08-30 @ 15:46:09
URL: http://takenbya.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-30 @ 17:57:30
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!