Helgen i sin helhet

Glömde bort igår kväll att skriva om helgen vad jag gjort. Och en sak som hände på fredagkväll va förvånande!

Till saken;

För första gången på fredagen togs min ätstörning på allvar! Och då är det liksom ett bra tag sen näringsterapeuten ringde till avdelningen och pratade med en av mina egenvårdare och sa hur dom skulle gå till väga och hjälpa och stöda med mig med maten&det...

Men jag tror också det var pga att på fredagen innan kvällsbiten så var jag&bekant på en EXTRA LÅNG promenad och vi var ute i flere timmar så sen när det var dags för kvällsbit hade dom satt skillt åt mig yoghurt som extra...och sen såklart ett glutenfritt knäckebröd.. medan dom andra bara fick en macka :P Och annors så brukar jag antingen äta BARA en yoghurt eller BARA ett knäckebröd..
Annors hände inget speciellt på fredagen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På lördagen kom pappa efter mig 12 tiden och då just före det hade jag ätit lunch&packat och så for vi till K-supermarket för att handla lite glutenfri mat åt mig och sen hem. Bloggade, pratade i telefon och tog det bara allmänt lugnt och 17 tiden cyklade jag till butiken för att köpa nyaste numret av SOLO-tidningen! (:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Söndag;

Vaknade 11 tiden, steg upp och åt frukost. Sedan satte jag på datorn och läste lite bloggar och lyssnade på musik. 
Två-tre tiden åt jag lax till lunch och efter det kom jag tillbaka till datorn - surfade runt på nätet. Sen på kvällen kollade på ett avsnitt av serien Supersize vs. Superskinny.

Så inte så speciell helg!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!