Hela dagen på stan! (:

Bild från arkivet.
Som rubriken lyder så spenderade jag hela dagen på stan med vänner&andra jag int känd från tidigare så varav därför bloggningen har varit låg idag! Hoppas ni ursäktar mig :)
Men kul har jag haft och väldigt trevligt att också få träffa nya människor :D Först träffade jag Mando i Matildas café och sen gick vi till fpa för jag skulle fylla i flere veckor på min arbetspraktik som inte var ifyllt än trots att de det var 12 augusti som det var sista dagen jag skulle få pengar från fpa för min arbetspraktik. Så nu inom några veckor borde det komma pengar in på konto och då skall jag och shoppa till Helsingfors. Måste ju införskaffa nytt till hösten nu ju :)
Sen gick vi runt i lite klädbutiker och efter det chillade i Busters en stund och så mötte vi Lotte&Cessi och efter det for vi en gårdspark och där va ett stort gäng som vi chillade med sen :)
Först var jag såklart till aktivitetsenheten mellan 9-11 och fortsatte på min låda jag håller på att göra själv. Lackade bara det och "facken" till lådan och imorgon skall jag lacka kanske ett tredje lager till annors så blir det bara att limma och lite spika och sen skall jag måla yttre kanterna antagligen med vit målfärg och då kommer ju inte spikarna att synas/stickas ut om jag målar så därför :P
Medan jag väntade på att lacket skulle torka (en timme) så gjorde jag snabbt ihop ett armband som ni får se imorgon.  Hinner inte ta bild på det nu &imorgon kommer jag använda för första gången min självgjorda college så håll utkik för då kommer det upp den dagens (torsdagens) outfit och då får ni se hur den blev och se ut! 
På tal om collegen så när jag visade åt pappa så sa han "Den ser helt ut att vara köpt från en butik!" fast fick övertyga han om att jag har gjort den själv och då blev han helt förvånad men glad :)
Ooops, blev visst ett långt inlägg men tack/vad bra för den som orkade läsa! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: haha nämen har vi! Vad roligt :D

2011-08-24 @ 20:45:56
URL: http://jonnaerlandsson.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!