Good night and sleep tight!

Har gjort lite tidsinställda inlägg tills imorgon då jag skall det komma två kvinnor till mig kl 11 för vi ska ha ett litet möte här men di sa för någon dag sen att det kan dra ut lite på tiden att dom kanske skulle komma först efter 11:30 men det får vi se imorgon sen! Hur länge mötet varar vet jag inte men säkert drygt en timme eller lite på men istället för att bloggen skulle vara helt tom gjorde jag lite tidsinställda inlägg! (: Borde också städa lite i rummet före dem kommer!
Efter mötet skall jag äta lunch och sen borde jag fota lite nya bilder på mig själv för har bara bilder på mig senast från juli så är dags med na nu tycker jag ;)
Nu skall jag sätta på ER (emergency room) och se några avsnitt av första säsongen och sen inta min sömnmedicin och sova, godnatt! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten

Jätte fin blogg, puss!

2011-08-26 @ 09:46:00
URL: http://sarahcarlsten.tk

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!