Glutenfri mat/bakning (:

Steg upp idag 7:40, sen klädde jag på mig "dagens kläder" som jag hade valt igår kväll färdigt (: For med bussen in till stan 8:40 och hade cykeln med. Sen cyklade jag till min "arbetsplats" och fortsatte med att göra en låda med flera olika fack i. Igår kom jag så långt att jag fick alla fyra väggar limmade och idag har jag sågat träbitar av fanell till facken och placerat fackens väggar i hyllan så som jag vill ha det :) Blir 5 st fack/lådor inne i den stora lådan. 3 st lika stora fack och sen 2 andra som är i två olika storlekar och en av dom e ganska så stor.
Svårt att förklara i text men sen när det är färdigt så kommer ni få bild på det men det kan dröja några veckor så håll utkik! Imorgon skall jag lacka allt och sen låta det torka och medan jag väntar på att det skall torka (några timmar) så kommer jag hoppeligen göra lite smycken :) Kom hem för en stund sen annars...
Idag har jag bestämt mig för att baka nåt på kvällen, eftersom jag har celiaki så blir det glutenfritt men tänkte på att göra glutenfria plättar kanske för det är ganska lätt :D

Nu skall jag åtminståne surfa runt på lite klädsidor för jag behöver verkligen skaffa nytt inför hösten! 
Har ni nåt favorithöstplagg som är ett "MÅSTE" på hösten? 


Kommentarer
Postat av: erica - 16 år och driver smilingerica.blogg.se

svar: jag lider av syntomen skolios, som gör att ryggraden är sned och vrider sig. Därför är det endel sporter och aktivter jag inte får vara med på, för det kan skada min rygg ännu mera och så får jag jätte ont! :)

2011-08-23 @ 14:57:35
URL: http://smilingerica.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!