A new challenge every day.

Har powernappat där vid 14 tiden i ca 40 minuter, skönt! Vår hund Citzy sussade bredvid mig ^^
Var helt pigg sen när jag vaknade och sen klädde jag på mig vardagskläder och åt glutenfritt knäckebröd som skall ha massa fibrer i sig,gott är det med (:

Här är bild på knäckebrödsförpackningen för er som intresserar;
Blev nyss sugen på choklad så skall nog sätta mig på cykeln och cykla ner till byn för att köpa lite choko, omnom! <3 Sen blir det mys med film&choklad! :D



Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

dom där mackorna är jätte goda tycker jag ;p ( brukar smaka av min kompis ,hihi)

sv ; tack så mycket :D

2011-08-31 @ 19:23:12
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!