4.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) Barnskötarska
2) Marknadsföring
3) Fotojobb
4) -

4 filmer jag kan se om om och om igen
1) Parent Trap
2) Älska mig
3) Mean Girls
4) Marmaduke

Fyra städer/orter/byar jag har bott i
1) Ekenäs
2) Trollböle
3) Tenala
4)-

Fyra TV-serier jag gärna ser
1) Greys Anatomi
2) 2 1/2 men
3) Solsidan
4) Married... with Children
Fyra ställen jag vill åka till

1) Italien
2) Thailand
3) London
4) Egypten

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) Bilddagboken
2) Bloglovin
3) Blogg.se
4) Hotmail

Fyra favoriträtter
1) Mammas hemlagade pajer
2) Kycklingstrimlor
3) Pasta
4) Pappas hemlagade makaronilåda!

Fyra ställen där jag trivs
1) Hemma
2) I trädgården
3) Hos kompisarna
4) Naturen.

Fyra personer jag vill träffa
1) Mina kompisar i Sverige
2) Samu Haber
3) Ellen Degeneres
4) Min underbara kusin Cissi, saknar henne!

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten
1) Danno
2) Camilla
3) Paula
4) Den som vill!

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!