Torsdag.

Oj va veckan går snabbt! Det kändes som det var igår måndag men nu är det redan torsdag :o  Man hänger ju inte med xD
Här regnar det för fullt men vet ni vad det betyder? Jo, snön smälter och så kommer våren hit ordentligt! :D Jag vill inte se snön längre, det är vår, inte januari längre!
Sluttjatat om vädret... Idag skall jag till stan och föra in till K-Supermarket plussakortsansökan (förmånskort, med den får man massa rabatter&poäng) och sen skriva på ett papper i försäkringsbolaget om sjukdagspenningansökan då jag har intyg för sjukledighet enda fram till 1 juni.

Nu skall jag sminka mig och fixa håret och sen iväg med bussen till stan. Bloggar sen när jag kommer hem igen!
Ha det bra (:

 
Kortet ser ut  såhär bara att jag kommer ha eget nummer och mitt eget namn!

Kommentarer
Postat av: Smilinggirls!

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg!

Vi utser vinnarna idag + kör igång en ny omgång, så kika in då! :)



Lycka till!

/Smilinggirls

2011-04-07 @ 17:14:48
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

har o dedä :P o sen s-kort

2011-04-08 @ 20:23:22
URL: http://xdanno.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!