Svar på frågor från frågestunden!

Det var inte så många som frågat men bättre något än ingenting alls! Här är svaren så nu hoppas jag ni vet lite mer om mig. Vill ni veta nåt mer så är det bara att fråga på :D Eller vad sägs att jag skriver ett inlägg om mig själv,lite fakta och vad jag gör om dagarna,hobbyn och så? Vill ni det? (:

Frågor&svaren

Postat av: Louise
allt bra idag? :)


sv: Det är helt okej med mig, chilldag men lite tung!

Postat av: sofie
Hurdan kamera har du? :o)


sv: Jag har en Sony dslr a300 systemkamera och kitobjektivet är 18-70mm och så har jag ett till med stort motljusskydd som är 70-300mm
Men till hösten kommer jag troligen uppgradera mig till en bättre kamera, en Canon EOS 550D så det blir en lite "proffsigare" kamera som jag är i behov av men endå får mand en för ett lämpligt pris och man kan både fota&filma med den!


Postat av: Birgitta
Hej!Hur skulle du beskriva dej själv med tre ord?!
(jag bara äälskade din bild med kakaon!)

sv:Jag skulle beskriva mig som inteligent, pratglad och omtänksam! (:
(Oj tack så jättemycket! :D)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!